dinsdag 30 november 2010

Foto's huis






Ik heb vandaag eens leuke snapshots van mijn huis gemaakt. Eigenlijk heb ik zelf veel in wit-zand-zwarte tinten. Ik vind zwart een mooie kleur (is het eigenlijk wel een kleur?), ik vind dat het klasse uitstraalt en ook warmte.
Ik hoor vaak van mensen die bij ons op bezoek komen dat ze een vakantie-gevoel krijgen in ons huis en ik heb misschien een beetje een apres-ski hut sfeer in mijn huis. Ik ben nog dol op rendieren en uberhaupt dieren in het algemeen. Ik ben gek op de dieren maar gek genoeg ook op hun afvalprodukten. Huiden, hoorns, geweien, skeletkopjes etc. Maar ja, dieren komen ook om het leven door ziekte, ouderdom etc. That's life natuurlijk...
Ik heb dus ook momenteel veel produkten met rendieren erop te koop in mijn webshop. In een nieuwe bericht laat ik dit even zien aan jullie.
Ook heb ik een enorme bladenverslaving. Mijn man en ik allebei. Hij stripboeken en auto-magazines en ik vooral woonbladen en vooral de buitenlandse woonbladen zijn favoriet !




















3 opmerkingen:

  1. Hoi Ingeborg,

    Welkom in blogland!!

    Je hebt met je 1ste post al een heel lekker sfeertje weten neer te zetten

    Ik heb me aangemeld als volger en kijk uit naar je volgende post

    Lieve groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik meende dat ik vanmiddag al een reactie had geplaatst maar ik zie 'm niet...

    Heel mooi Ingeborg! Heerlijk sfeertje! Wat een meesterlijk schattig hertje op de schouw! Lief!

    Ilona xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Ziet er veel belovend uit.. ik ga je volgen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen