donderdag 30 december 2010

HAPPY 2011



Gister nog met vriendin en haar dochter beetje rondgeshopped hier en daar. Bij prachtige woonwinkel bij ons in de buurt foto's van o.a. boedha's in bijbehorende tuin gemaakt..... mooi.... zie compilatie boven.
Verstild en prachtig. Wat is alles toch fraai met een laagje sneeuw.

Hierbij een foto van een winterwandeling bij Landgoed Elswout in mijn oude vertrouwde Haarlem. Prachtig deze hertjes die allemaal onze kant opkijken. How sweet...
Hier ook met vrienden rondgestapt. Ja ja, ik heb veel gewandeld de afgelopen tijd. Heerlijk...
Ik zou deze foto veel groter op mijn blog willen hebben, maar dat lukt me helaas nog steeds niet.



VOOR NU WENS IK IEDEREEN ALLE GOEDS VOOR 2011!
VOORAL VEEL GEZONDHEID, LIEFDE EN GELUK TOEGEWENST !


Tot blogs in het nieuwe jaar!

11 opmerkingen:

  1. Ook voor jou een mooi, gelukkig en gezond nieuwjaar! Prachtige foto met de herten trouwens, echt mijn lievelingsdieren!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave foto van die herten!
    Ik wens je een gezond en gelukkig 2011.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beelden in de sneeuw zijn prachtig. En de hertjes zijn wel erg lief.
    Ik wens je alle goeds voor 2011.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je op de foto klikt van de hertjes wordt ie groter natuurlijk, ..... en nog mooier.
    Wat zijn ze lief die beessies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwwww....prachtig de hertjes in de sneeuw !!...liefs van mij.....xxxx......

    EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

    LIEVE GROETJES VAN MIJ....

    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

    A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

    WARM HUGS FROM ME ........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig die foto met die hertjes...
    Fijne jaarwisseling, lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's weer toppie!
    Fijne jaarwisseling, groet Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi, Thnaks for visiting my blog, you have a beautiful blog, and I`ll soon e back to visit.

    A very happy new year to you and yours!

    Greetings from Norway
    Camilla at home

    PS. There is a translator at my site if you want to read in english (though not the best translation)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ingeborg,

    Kwam via via op je leuke blog en zag wel wat overeenkomsten; ik woon ook, na jaren in het westen van het land gewoond te hebben (o.m. bij Haarlem) nu al enige jaren in het noorden.
    Mooie B&B hebben jullie!
    Ik heb me bij je aangemeld als volger, misschien vind je het leuk om ook een kijkje bij mij te nemen.
    Gezellige jaarwisseling!

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen