vrijdag 7 oktober 2011

Autumn is here !



De herfst zet in, dat is te merken buiten. Vorige week was het nog heerlijk weer, Indian Summer, my favourite. Nu toch naar binnen trekken, de buitenmeubelen en parasols kunnen weer worden opgeborgen.

Voor mij is zijn de lente en herfst mijn favoriete seizoenen. Nu dus weer gezelligheid binnen, ipv witte wijn nu rode wijn drinken, kaarsen aan en lekkere plaids op de bank. Lekker veel woonbladen lezen en inspiratie opdoen om het nog gezelliger te maken.



Bij ons in de webshop genoeg lekkere plaids en bontjes om je huis gezellig en knus mee te maken....Als je bv zo'n bontje over een mooi oud bankje legt, hoef je eigenlijk niets meer toe te voegen.
Op de 1e foto op deze post is links een industriele lamp te zien: binnenkort bij ons verkrijgbaar !
Waanzinnig mooie EYECATCHER voor je huis natuurlijk.











NJOY the weekend !!

12 opmerkingen:

  1. ja helaas het is herfst... maar ook wel weer prettig nu ons huis weer herfst klaar maken... ik moet/wil nieuwe kussens op de bank... ben er nog niet helemaal uit...
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet ook zo van deze tijd van het jaar. Lekker de houtkachel aan, genesteld op de bank met een glas rode wijn erbij. Meer hebben we toch niet nodig..

    Geniet van je weekend
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag is het wel heel herst al is met het zonnetje er af en toe bij toch heel lekker en met al die prachtige spullen op je foto's maakt het binnen toch ook genieten.

    Lieve groet,

    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een post die over mij zou kunnen gaan.
    Heerlijk.....

    Fijn weekend,
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG en heel sfeervol.....Ja wij gaan nu van buiten naar binnen en maken ons huis weer warm en sfeervol.....En als ik je foto's bekijk is het helemaal niet erg om weer naar binnen te gaan.
    Fijn weekend Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi !!.....geniet van een heerlijk weekend...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke jaargetijde ... prachtige foto's met prachtige bontjes ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herfst ... tsja, met al die regen duidelijk dat het nazomeren nu echt voorbij is, maar kaarsjes aan en met een plaid op de bank heeft ook wel weer iets. Groetjes en fijn weekend, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou zo ontzettend van tutten op de bank met een lekkere plaid en de kaarsen aan :)
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi ja inderdaad je moet het nu binnen weer gezellig maken buiten is het gebeurd
    ik heb nu de verwarming lekker aan is iets aangenamer binnen
    lekker kussens op de bank en languit heerlijk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk die herfst, kachel aan, soepje, appelflapje, genieten!


    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Ingeborg,
    Inderdaad, het is nu echt herfst. Het scheelt meer dan 10 graden met een week geleden zeg...
    Dus net als jij ga ik nu ook over naar de rode wijntjes. Lekker binnen warm en gezellig maken. Met die bontjes ben je gelijk al een heel eind op weg...
    Ik wens je nog een heel fijne warme middag,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen