woensdag 12 oktober 2011

Wat een leuke ontwerpen...




Ik heb zulke leuke spullen ontdekt van het ontwerpburo Studio Ditte.
Ik kon het niet laten er wat van in te kopen. Hun logo vind ik ook zo schattig, ja toch?




Prachtige wenskaarten (set van 4 stuks), schattige vogelhuisjes (leuk als mobiel in je huis, zomaar ter decoratie, als menukaartje bv etc) en de leuke vilten onderzetters HUIS en TRAKTOR. Beetje Boer zoekt VROUW die onderzetters vind ikzelf. :-))

De onderzetters zijn gemaakt van natuurvilt en zijn grjis van kleur. Ze zijn handgemaakt door een maatschappelijke werkplaats voor vrouwen, ter bevordering van emancipatie en participatie. Ook wel weer een mooi streven.

Studio Ditte ontwerpt ook prachtig behang, maar dit heb ik niet te koop in de webwinkel.





10 opmerkingen:

  1. Ze zijn inderdaad geweldig mooi!
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ingeborg,
    Nou, dan heb je weer heel mooie spullen ingekocht. De vogelhuisjes zijn heel schattig en de kaarten prachtig... Alles mooi dus...
    Fijne middag nog,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel leuk uit ...en je mag je toch een keer lekker verwennen hahahah die vogelhuisjes zijn echt leuk ...veel plezier ermee ....lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spullen Ingeborg, die kaarten zijn echt prachtig en ook die slinger van vogelhuisjes vind ik superleuk.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De slinger van vogelhuisjes vind ik erg leuk en zo'n prachtige kaart, dat is toch een feestje om die in je brievenbus te vinden.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingeborg,zag net je reactie staan op ons blogje,wat leuk dat je eventjes langs kwam op onze blog,....fijn weekend,ik mail je van de week weer eventjes,......xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben net gestart met een blog en kom via via op jouw blog. Leuke spullen van Studio Ditte. Ik zag ze dit jaar ook weer op de woonbeurs staan.
    Ik ga je blog volgen hoor,
    Greetz,
    Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je meteen een kijkje bij mij hebt genomen! Ik vind je blog erg leuk en zal hier zeker vaker voorbij komen :)

    De nieuwe spullen van Studio Ditte zijn echt geweldig. Mooi hoor!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen