zaterdag 5 mei 2012


The Natural Home van Hans Blomquist



Naturellen / Greiges / leemkleuren
Afgelopen week was ik weer eens een dagje in Amsterdam:
wat is het toch een leuke hippe levendige stad....heerlijk om er af 
en toe even te vertoeven.
Ik kwam in een hele bijzondere winkel genaamd www.hetgrote-
avontuur.nl. een prachtig boek tegen van Hans Blomquist,  
"The Natural Home". Ik kon het boek uiteraard niet laten liggen. 
Prachtige foto's erin met interieurs in natureltinten,
greiges en leemkleuren. Ik laat jullie even meegenieten.








13 opmerkingen:

  1. Dat ziet er niet verkeerd uit...
    Een om te onthouden.

    Fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat n mooi boek ,heerlijk even wegdromen
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, precies mijn kleuren en smaak! Fijn weekend nog, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig boek !!!...gaaf !! stoer !!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt Geweldig! Schitterende foto's, zo genieten. Thnx voor de tip;-)

    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! Alleen daarom zou ik het boek al aanschaffen...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk een dagje Amsterdam en dan dit mooie boek spotten..
    Geslaagd dagje! Bedankt voor de inspiratie, ga ik onthouden!
    Groetjes Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige beelden....mooi puur en stijlvol.

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie plaatjes, zo sfeervol.. Een boek om er heel vaak weer even bij te pakken~!
    Fijne week, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ingeborg,
    Helemaal geweldig, al die naturel-tinten. Helemaal mijn ding. Ik zie dat ik een aantal van je posts gemist heb, die van de zwarte dienbladen vind ik ook heel mooi en het lila in je woonkamer staat geweldig. Wij hebben als kleur-accent voor paars gekozen, omdat Ben de open trap een aantal jaar geleden, toen hij hier kwam wonen, paars geschilderd had. Het staat nog steeds mooi en verveelt nog lang niet, heel leuk met al onze naturellen erbij...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend de foto's helemaal mijn stijl, vooral de natuurtinten.

    Via via op je blog gekomen en ik heb mij als volger bij je aangemeld.

    Heel fijn Pinksterweekend!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love these images.Simply stunning. Ill look out for this book,thank you!

    BeantwoordenVerwijderen